فروش گواهینامه SSL ™ یا به عبارتی گواهی اس اس ال کلیه دامنه ها‏

»»»»ـمورد تایید سایت ساماندهی جهت اخذ نماد دو ستارهـ««««

چرا نیاز است؟

برای سایت هایی که عضو گیری میکنند مانند فروشگاه ها اطلاعات بازدیدکنندگان سایت بدون داشتن گواهی نامه SSL امن نیست. امروزه تقریبا داشتن SSL برای هر سایتی ضروری است.

برخی مزایا

  • صدور کمتر از یکروز
  • نصب رایگان
  • عدم نیاز به ترجمه مدارک برای گواهینامه های OV و EV

گواهی SSL که توسط ما ارایه می شود:

Domain Validated (DV) این نوع SSL ها گواهی هایی هستند که تنها پایه بررسی آنها ثبت دامنه می باشد. هیچگونه بررسی بر روی ثبت بودن سازمان و یا شرکت مالک وب سایت انجام نمی شود. این نوع SSL جزء ارزان ترین انواع SSL ها می باشند و معمولا برای وب سایت های عمومی استفاده می شوند.

گواهی نامه های دیگری نیز موجود است که توسط ما ارایه نمی شود  مانند:

  • Organization Validated (OV) این نوع گواهی های SSL بسیار قابل اعتماد می باشند. سازمان ها به وسیله ی عوامل انسانی واقعی بررسی می شوند تا به صورت کامل اثبات شود که سازمان های متقاضی کاملا ثبت شده و رسمی می باشند.همچنین مدارک و اطلاعات هویتی ممکن است رد و بدل شود تا سازمان مورد نظر به صورت کامل احراز هویت شود.
  • :Extended Validation (EV) گواهی های SSL یکی از قابل اطمینان ترین انواع گواهی نامه ها می باشند. شرایط صدور این نوع گواهی ها به وسیله استاندارد مشخصی(https://cabforum.org/extended-validation/) تعیین شده اند و مراحل احراز هویت بسیار سخت گیرانه تری به نسبت گواهی های از نوع OV دارد. در کنار فراهم نمودن اعتماد و اطمینان به وسیله ی مراحل سخت گیرانه، گواهی های EV یک نوار سبز رنگ نیز در مرورگر بازدیدکننده ها فعال می کند تا تفاوتی بین گواهی های SSL معمولی و گواهی های EV ایجاد نماید. این نوع گواهی بیشترین میزان اعتماد را برای بازدیدکننده ها فراهم می کند و جعل هویت وب سایت های استفاده کننده از این نوع گواهی ها را می توان گفت غیرممکن است.
  • گواهی Wildcard SSL: گواهی های معمولی تنها برای یک دامنه با آدرس مشخص و واحد فعال می شوند اما گواهی های از نوع Wildcard در کنار عملکرد مشابه گواهی های معمولی، این امکان را فراهم می کنند تا بتوانید به همراه دامنه اصلی خود تمامی زیر دامین های آن را نیز تحت پوشش گواهی SSL خود قرار دهید.